19 Şubat 2012 Pazar

Kumpiiiiir

Az önce internette yemeklere bakarken bir sitede kumpir yazdığını gördüm ve şimdi olsa ne güzel olurdu demeden geçemedim gerçekten ama tabi bu saatte olacak şey değil malesef. Ben de daha önce arkadaşlarla birlikte yapıp afiyetle yediğimiz ve sitemde yayınladığım o güzel kumpirimizin resmine bakmakla yetindim :( Şimdilik bakmakla yetiniyorum ama yarın mutlaka yapmam lazım. Sizlere de bakmakla yetinmeyip yapmanızı tavsiye ederim ve eğer yapmak isterseniz işte tarifi:

- Büyük boy patates
- Tereyağı
- Kaşar peyniri

iç malzeme için
- Bezelye, Mısır, Sosis, Kısır, Zeytin Ezmesi, Yoğurtlu Havuc, Doğranmış Yeşil Zeytin, Doğranmış Siyah Zeytin, Kornişon Turşu

Üzeri için
- Ketçap, Mayonez

Patatesi mikrodalga fırınınızın en yüksek ayarında 20-30 dk pişiriniz ve sıcakken keserek içine tereyağı ve kaşar peyniri koyarak karıştırınız. Iç malzemeleriyle doldurarak sıcak olarak servis yapınız.

* Dilerseniz iç malzeme çeşitlerini zevkinize göre arttırabilirsiniz.
* Kısır ve yoğurtlu havuç tarifini Salatalar bölümünde bulabilirsiniz.








Fotografium Canon 600D profesyonel fotoğraf makinesi hediye ediyor! Yarışmaya katılarak Canon 600D , Manfrotto tripod ve Kata sırt çantası kazanma şansı yakalayın! http://blog.fotografium.com/fotografium-canon-600d-hediye-ediyor/ sayfasını ziyaret ederek yarışma hakkında diğer bilgilere ulaşabilirsiniz.


  • Yarışma Başlangıç Tarihi : 06.01.2012
  • Yarışma Son Katılım Tarihi : 29.02.2012 (Saat 23:59)
  • Çekiliş Tarihi : 05.03.2012

  • Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder