23 Ocak 2013 Çarşamba

Kandil Simidi

Coooook uzun bir zaman sonra dondum tekrar. Aslinda yazmayi birakmistim gibi birsey ama sagolsunlar arkadaslarin israri uzerine dondum tekrar. Arkadaslarla her bulusmamizda Elif sagolsun neden bu guzel yemeklerin fotografini cekip yayinlamiyorsun diye ozellikle soruyor ama gercekten artik zaman bulamiyorum. Ufaklik buyudukce ve tabi her gecen gun daha da hareketlendikce isler zorlasiyor. Ben de yorgunluktan aksamlari sizip kaliyorum dogruyu soylemek gerekirse. Onceden gece yarilari oturur yazardim. Madem tekrar yazamaya basladik bundan sonra ozellikle arkadas toplantilarinda ki o guzel yiyeceklerimizin tariflerini sizlerle paylasacagim ama bugunun kandil olmasi sebebiyle sizlere daha once ki kandillerde yapip paylasmis oldugum kandil simidimin tarifini hatirlatmak istiyorum. Tarifimizi kurabiyeler bolumunde bulabilirsiniz. Hepinize hayirli kandiller diliyorum.

2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba

    Ben Bu bloğun Yöneticisiyim (http://paylasanyazar.blogspot.com/)

    Anlayacağınız Bloğum Makale Odaklı.
    Bloğumda özgün içerikler barındırmak istiyorum.İnternetten araştırdım.Özgün ve düzenli olan bir sizin blogunuz vardı.
    Sizden isteğim yazılarınızı blogumda (elbette kaynak gösterek yayınlamak) istiyorum :)

    Yanıtınız bekleyeceğim .

    :)

    YanıtlaSil